Modern zamanlarda teknolojinin artan kullanımı ile birlikte, teknik destek sağlama ihtiyacı da artmaktadır. Birçok kuruluş teknik destek departmanlarını veya çağrı merkezlerini daha düşük maliyetlerle ülke veya bölgelere yerleştirir.
Teknik destek sağlaması gereken işletmeler için dış kaynak kullanımı, yüksek hizmet kullanılabilirliğini sürdürmelerine olanak tanır. Bu ihtiyaç, gün içindeki çağrı hacimlerindeki zirvelerden, yeni ürünlerin veya bakım hizmet paketlerinin piyasaya sürülmesinden dolayı yüksek aktivite dönemlerinden veya müşterilere işletme için düşük maliyetle yüksek düzeyde hizmet sağlama gerekliliğinden kaynaklanabilir. Teknik destek varlıklarına ihtiyaç duyan işletmeler için dış kaynak kullanımı, üretkenliği sürdürmek için çekirdek çalışanlarının işlerine daha fazla odaklanmasını sağlar. Ayrıca teknik bilgi birikimi ve deneyimi iş kapsamını aşabilecek uzman personelden yararlanmalarını sağlayarak çalışanlarına daha yüksek düzeyde teknik destek sağlar.
Güvenilecek Bir Servis Destek Sağlayıcı
Sistemiki’nin teknik destek hizmetleri, sistemlerinizin en yüksek performansta çalışmasını sağlamaya yardımcı olmak için çok satıcılı donanım ve yazılım ortamınızın yönetimini basitleştirirken kullanılabilirliği artırabilir.
BT OPERASYONLARI İÇİN TEKNİK DESTEK
Donanım ve yazılım teknik desteği ve bakımı, sistemlerinizi çalışır durumda tutmak için kritik öneme sahiptir. Sürekli sistem kullanılabilirliği ihtiyaçlarınızı desteklemek üzere 7/24 nasıl kullanılabilir olabileceğimizi görmek için ‘Neler sunuyoruz’ bölümünü keşfedin.
Kapsamlı teknik destek, bakım ve garanti hizmetleri portföyümüz, BT ortamınızı garanti ve garanti sonrası dönemlerde korumak için tasarlanmıştır. İster garanti kapsamındaki makineler için servisinizi yükseltmek ister garanti sonrası teknik destek kapsamınızı genişletmek isteyin, deneyimli teknisyenler, kapsamlı bir parça ağı ve özel iş ihtiyaçlarınızı karşılamak üzere tasarlanmış esnek servis seviyesi seçenekleri sunuyoruz.
BT BAKIMI
Sunucu, depolama ve ağ cihazları için BT bakımı, maliyetlerinizi azaltmanıza ve performansı artırmanıza yardımcı olmak için yerinde ve uzaktan destekten yararlanır
DESTEK ÇÖZÜMLERİ
Sistemiki aracılığıyla satın alınan SYS2 ve üçüncü taraf donanım ve yazılım çözümleri için tek kaynaklı, entegre hizmetlerle desteği basitleştirin
YÖNETİLEBİLİR BT DESTEĞİ
Kapsamlı, entegre hizmetlerle çok satıcılı ortamlar için desteği basitleştirin
YAZILIM DESTEK HİZMETLERİ
Yerinde veya uzaktan yazılım destek hizmetleri, kesintileri önleyebilir, sorun çözümünü hızlandırabilir ve hizmet düzeyi gereksinimlerini karşılayabilir
Çoklu Seviye Teknik Destek
Teknik destek, bir işletmeye veya müşteri tabanına daha iyi hizmet verebilmek için genellikle katmanlara veya seviyelere bölünür. Bir işletmenin teknik destek grubunu organize etmek için kullandığı düzey sayısı, müşterilerine veya kullanıcılarına yeterince hizmet verme yeteneklerine ilişkin işletmenin ihtiyaçlarına bağlıdır. Tek bir genel destek grubu yerine çok katmanlı bir destek sistemi sunmanın nedeni, mümkün olan en iyi hizmeti mümkün olan en verimli şekilde sunmaktır. Organizasyon yapısının başarısı, teknisyenlerin sorumluluk ve taahhüt düzeylerini, müşteri yanıt süresi taahhütlerini ve bir sorunu ne zaman ve hangi seviyeye uygun şekilde ileteceklerini anlamalarına bağlıdır. Ortak bir destek yapısı, üç katmanlı bir teknik destek sistemi etrafında döner. Uzaktan bilgisayar onarımı, uzak masaüstü bağlantıları aracılığıyla yazılımla ilgili sorunları gidermeye yönelik bir yöntemdir.