Grafik tasarım bir mesajı iletmek, bir görseli geliştirmek veya bir düşünceyi görselleştirmek için metnin ve görsellerin algılanabilir ve görülebilir bir düzlemde, iki boyutlu veya üç boyutlu olarak organize edilmesini içeren yaratıcı bir süreçtir. Baskı, ekran, hareketli film, animasyon, iç mimari, ambalaj tasarımı gibi birçok ortamda dijital veya dijital olmayacak bir şekilde uygulanabilir. Grafik tasarımında ve grafik sanatlarda, görsel sanatların temel ilkeleri olan hizalama, denge, karşıtlık, vurgulama, hareket, görüntü, oran, yakınlık,tekrarlama, ritim, ve birlik geçerlidir.
Grafiker Almanca Graphiker kelimesinin karşılığı, Grafik Tasarımcı ise İngilizce Graphic Designer kelimesinin karşılığı olup aynı manaya gelmektedir. Grafiker veya Grafik tasarımcı unvanına sahip olabilmek için eğitimden geçmek gerekmektedir.
İnternet üzerinden yapılan grafik tasarım yarışmaları kullanıcıları hem bu sanata teşvik etmekte hem de çalışmalarını ödüllendirmektedir.
Sizde Grafik Tasarımınızı Profesyonellere Yaptırın…
Sizlere aşina olmadığınız grafikleri ve görselleri tasarlamak bizim ilk hedefimiz. Bazıları klişe sevse de bizim özgün çizgimiz hep farklı olmaktan geçer.
Sistemİki reklam ajansı 3d tasarım, 3d modelleme, 3d mimari, mimari görselleştirme ve 3d animasyon konularında hizmet vermektedir.3 boyutlu mimari ve 3 boyutlu animasyon alanlarında uzmanlaşmış bir 3D Tasarım şirketidir. Kalite ve hızlı geri dönüşlere verdiğimiz önemle, harika sonuçlar garanti eden; eşsiz ve kişiye özel servisimizle Yüksek düzeyde yetenekli 3D tasarım ekibimiz yaratıcı fikirlerinizi enerji dolu 3 boyutlu görsellere çevirebilir. Fiyatlarımız makul, kalitemiz üstün ve müşteri hizmetlerimiz rakiplerimizden daha iyidir.
Yıllar boyunca inanılmaz derecede detaylı mimari tasarımlar, projeler, animasyonlar, sayısız mobilyalar modelledik ve yarattık. 3 Boyutlu görsellerimiz, mükemmelleşmeye ayarlı kesin ölçüler kullanarak; iç tasarım planlarını, ürün tasarım örneklerini / animasyonlarını ve bina tasarımlarını sergilemek için idealdir.
3d modelleme,dış cephe tasarımı,iç mimarlık,mimari modelleme,dış cephe,dış cephe mantolama,3d çizim,iç mekan tasarım,dış mekan tasarım.
Profesyonel 3D tasarımcı ekibimiz ile detaylı binalar ve alanlardan bahçelere, araçlara ve ticari ürünlere kadar her alanda fotoğraflardan oluşan gerçekçi bir dünya tasarımı yaratabiliriz. Ölçü-ışıklandırma ve renk ile nefes kesen derecede gerçek hissi veren, dış dünyanın bütün yönlerini içeren üst düzeyde detaylı resimler yaratma konusunda bize güvenebilirsiniz.
Tasarım ve sanat kaygısının eşit ağırlıkta olduğu bir mesajı iletmek ve ya bir ürünü tanıtmakamacıyla hazırlanan ve karşımıza hemen her yerde her an çıkabilecek grafik ürünlerdir.
Kübizm, Dışavurumculuk, Art Nouveau, Art Deco, Bauhaus, Uluslar arası Tipografik Stil gibi modern Sanat ve tasarım akımlarının çağdaş afiş dilinin gelişimine büyük etkisi olmuştur.
Herhangi bir reklam niteliğinde temel olan koşul doğru hedef kitleye doğru zamanda seslenebilmektir. Afiş, doğuşundan günümüze kadar geçen süre içinde ayrı bir anlatım dili olarak ortaya çıkmıştır. Afiş ürün yada hizmetin daha dikkat çekecek bir şekilde ifadesidir.
Bir afiş reklamı için en önemli ölçüt fark edilebilmesidir. Bu yüzden de afiş tasarımları hazırlanırken dikkat edilmesi gereken bazı hususlar vardır.
1- Afiş reklamı okunabilir olmalıdır : Süslü ve dekoratif yazılar yerine okunaklı yazı karakterleri tercih edilmelidir. Afişte kullanılan yazının karakteri ve afişe oranla boyutu yaklaşık 1,5 – 2 metre mesafeden okunabilmelidir.
2- Afişin reklamının anlaşılabilir olması: Afişte akıcı, anlaşılır ve düzgün cümleler kurulmalıdır. Afiş ilk görüldüğünde insanlar tarafından algılanması yaklaşık 2 – 3 saniye kadar sürecektir. Afişte Grafik Tasarım yer alacak başlık, alt başlık, slogan gibi sözel bilgiler arasında hedef kitleye ulaştırılmak istenen mesajdaki önem sırasına göre, yönlendirecek hiyerarşik bir yapı kurulmalıdır. İletilmek istenen mesajı doğrudan aktaracak görsel bir sistem oluşturulmalıdır. Afiş uygulamaları için, verilmek istenen mesajın 3, 4 ya da 5 sözcük ile oluşan başlık ve sloganlarla daha çabuk iletildiğinin, sözel mesajların on sözcüğü geçtiğinde okuma zorluğu başladığının unutulmaması gerekir.
3- Düzen: Afişte detaylar, kısa süreli bir bakışta bile anlaşılacak kadar düzenli olmalıdır. Bu sebeple tasarımın temeli olan düşüncenin fotoğraf, illüstrasyon ve ya tipografi ile mi daha etkili bir biçimde vurgulanacağı araştırılmalı; esprili, dramatik ya da düşsel imajlardan hangisinin anlatımı daha güçlendirdiği belirlenmelidir. Böylelikle etki artırılmış olur.
4- Hedef kitleye bu kadar kısa bir sürede ulaşmak için en önemli detay etkili bir slogan ve ya grafik olacaktır. Afiş reklamındaki görüntü sayısı yaklaşık üçü geçmemeli, hatta mümkünse bir ile sınırlandırılmalıdır. Afiş üzerinde mümkün olduğunca büyük ölçekli fotoğraf veya illüstrasyon kullanılmalıdır.
Afiş, halka açık yerlere asılan el yazması veya basılı kâğıt halinde karşımıza çıkan duvar ilanıdır. Afiş tasarımı, bir ürün ya da hizmeti tanıtmak için, festival, seminer, konser gibi kültürel etkinlikler için, politik bir düşünceyi ya da siyasi bir partiyi tanıtmak için ya da sosyal mesaj vermek için hazırlanabilir. Yani birçok sektöre amaçları doğrultusunda yardım eden önemli reklam araçlarından biridir. Afiş tasarımları genellikle resim ve yazıdan oluşurlar. Özellikle resim, afişin tasarımının en mühim unsurudur. Yazı, resmin tamamlayıcısı olarak kullanılır. Yazılar resmin tamamlayıcısı olarak kullanılsa bile afiş tasarımlarının temel ögelerindendir. Bazen anlamsız bir yazı afişin büyüsünü yok eder. Afişlerdeki yazıların çok az ve çarpıcı olması şarttır. Afiş tasarımlarında yazı ve resim uyumlu bir birliktelik içinde olmalıdır. Tasarımcının görsel zekâsına göre şekillenen afiş tasarımlarınınortak özelliği ayrıntılarının az, anlatılmak istenenin direk ortaya konmasıdır. Kısaca afiş tasarımı kısa ve kesin bir ifade tarzıdır.
Bir afiş tasarımı için en değerli özellik fark edilir olmasıdır. Bazıafiş tasarımları etkisiz ve yavandır. Dikkat çekici değildir. Afiş tasarımında başarılı sonuca varmayı sağlayan en temel faktörler şunlardır: mesajın açıkça ortaya konması, mesajı destekleyen görseller kullanılması, başlık, alt başlık, slogan gibi sözel anlatımların güçlü olması ve tüm bunların konumlandırılmasını göz alıcı şekilde yapacak yetenekli bir tasarımcıdır. Tasarımsal yetenekleri olmayan kişilerin yaptığı afiş tasarımları tüm imkânlar yeterli olsa bile istenilen etkiyi göstermeyecektir.
Hazırlanacak afiş tasarımının ebatları önemli bir diğer ayrıntıdır.Afiş tasarımı ebatları mekâna göre farklılık gösterir. Tasarımcıların hangi ölçülerde afiş tasarlayacaklarını önceden bilmeleri özel fikirler geliştirmelerine katkıda bulunur. Mesela iç mekân için hazırlananların seyir süreleri, daha uzundur, dış mekânda daha kısadır. Tasarımlar bunlar değerlendirilerek yapılır. Böylece afiş tasarımları mekâna göre anlam kazanır. Reklamlarınız bir o kadar daha amacınıza hizmet eder.
Afiş tasarımı fiyatları Grafik Tasarım kullanılacak malzeme, boyut, tasarım gibi değişkenlere göre farklılık göstermektedir. Biz anlaşmalı olduğumuz matbaa ve dijital basım evleri ile kaliteli ürüne mümkün olduğunca uygun fiyatlarda sahip olabilmeniz için size yardımcı oluruz.
Kitle iletişim araçlarından Grafik Tasarım en görkemlisi olan afişleri kurumsallığınıza ve güvenilirliğinize gölge düşürmeden hedefinizi kavrayarak tasarlarız. Tüm bilgi birikimleri ve hünerlerimizi birleştirerek afiş tasarımında seçkin örnekler veririz. Bir telefon kadar yakınızdayız, arayın bu seçkin örneklerden biri de sizin afişiniz olsun!